28 Ιουλ 2010

Βενζίνη τέλος!

Ήθελα να γράψω κάτι πολύ ευφυές, αλλά ταυτόχρονα ελαφρύ, μην το βαρύνω καλοκαιριάτικα το πράγμα. Μόνο που… δεν μου έρχεται τίποτα! Μάλλον έχω αφήσει το μυαλό μου στην τσάντα θαλάσσης, μαζί με το μαγιώ μου. Υπομονή, φίλοι μου! Θα τα πούμε σύντομα. Τις θερμές ευχαριστίες μου και τις ευχές μου για ξεκούραση σε όλους!

Αλήθεια, πώς σας φαίνεται η νέα εμφάνιση του blog?












ΥΓ. Επειδή ξέρω ότι κάποιοι παρακολουθούν και το αγγλικό κομμάτι, θέλω να διευκρινίσω ότι πολλές φορές τα δύο δεν συμβαδίζουν. Για παράδειγμα, σήμερα ανέβασα μια ανάρτηση στα αγγλικά με αφορμή κάποια συζήτηση που είχα σε ένα άλλο blog. Η ανάρτηση δεν είχε νόημα να μεταφραστεί στα ελληνικά, μια και αυτά που έγραψα εκεί τά ‘χω ξαναπεί εδώ με άλλα λόγια. Επίσης, στο αγγλικό κομμάτι πραγματεύομαι πιο «βασικά» ας το πούμε θέματα, τα οποία μου φαίνεται κάπως χαζό να συζητήσω εδώ, που έχουμε πέσει στα πιο βαριά ήδη από καιρό. Θα το ξανασκεφτώ βέβαια και θα δούμε!

8 σχόλια:

Menia είπε...

καλά είναι το μυαλό σου εκεί που είναι. Αστο λίγο να ξεκουραστεί βρε! τόσα τραβάει το καημένο.

Καλή ξεκούραση φιλενάδα!

ΥΓ αν τυχόν θες να αλλάξεις το μπλογκ σε κάτι πιο προσωπικό, όπως το θες, σφύρα μπας και κάνουμε κάτι!

Christina Linardaki είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ, Μένια μου. Θα το σκεφτώ και θα σου πω.

Ευχαριστώ επίσης και τους υπόλοιπους φίλους που μου είπαν τη γνώμη τους τηλεφωνικά ή σχολιάζοντας στην προηγούμενη ανάρτηση.

libero είπε...

Kalyteri apo tin proigoumeni. Dokimase na valeis arnitika xromata stin tampela (Clear REACHING). Mporei na teriaksei pio poly.

Christina Linardaki είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου libero. Την ταμπέλα την έφτιαξε μια φίλη πριν από χρόνια και δεν ξέρω πώς να την πειράξω. Σκεφτόμουν να αλλάξω το background των αναρτήσεων σε λιγότερο σκούρο ώστε να μπορέσω να πειράξω το χρώμα της γραμματοσειράς, γιατί στη δεξιά στήλη δεν πολυφαίνεται, αλλά φοβάμαι μην κάνω καμιά βλακεία και πρέπει να βρω κάποια στιγμή ηρεμίας να το προσπαθήσω.

Christina Linardaki είπε...

Αλλά... ο επιμένων νικά, όπως βλέπεις!

libero είπε...

Kai, pos sou fanike?

Christina Linardaki είπε...

Πολύ καλύτερο. Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου.

libero είπε...

ρωτάω γιατί, ενώ τα χρώματα άρεσαν και σ' εμένα, γύρω όμως από τα γράμματα και το σκίτσο φαίνονται σαν σκιά, τα pixels.
:(