Θα σας αφήσω (…ήσυχους :D) για μία εβδομάδα, παράλληλα όμως θα σας αφήσω κι ένα τεστ, το οποίο υποτίθεται ότι μετράει το EQ, δηλ. τη συναισθηματική νοημοσύνη:
Είναι μια γυναίκα κι ένας άντρας που αγαπιούνται αλλά ζουν σε δύο διαφορετικά νησιά. Στο νησί που ζει ο άντρας, ζει μαζί του κι ένας άγριος. Η γυναίκα ψάχνει να βρει τρόπο για να πάει στο νησί που ζει ο άντρας τον οποίο αγαπάει και ο μόνος τρόπος που υπάρχει είναι μια βάρκα. Όμως ο βαρκάρης της λέει ότι, για να τη μεταφέρει, πρέπει εκείνη να βγάλει όλα τα ρούχα της και να μπει στη βάρκα γυμνή. Η γυναίκα προβληματίζεται με την απαίτηση του βαρκάρη και πάει να συμβουλευτεί τον σοφό του νησιού (της). Ο σοφός της λέει: «κάνε ό,τι προστάζει η καρδιά σου». Η γυναίκα, αφού το σκέφτεται, βγάζει τα ρούχα της και μπαίνει γυμνή στη βάρκα. Ο βαρκάρης τηρεί τη συμφωνία και τη μεταφέρει στο νησί που ζει ο αγαπημένος της. Μόλις όμως εκείνη φτάνει στο νησί συναντάει πρώτα τον άγριο που, μόλις τη βλέπει, ορμάει πάνω της και τη βιάζει. Πάνω στην ώρα έρχεται και ο άντρας περί ου ο λόγος και, βλέποντας την αγαπημένη του να συνουσιάζεται με τον άγριο, τη φτύνει στα μούτρα και τη χωρίζει.
Ποιος απ’ όλους ευθύνεται περισσότερο για το αποτέλεσμα;
Οι απαντήσεις τη Δευτέρα 26 Ιουλίου. Καλά να περνάτε ως τότε!
22 σχόλια:
η γυναίκα
Και γιατί δεν πήγε ο άντρας στη γυναίκα;
Αυτός που σκέφτηκε όλη ετούτη την εξωφρενική ιστορία!
Όσο το σκέφτομαι, δημιουργούνται και απορίες:
1. Τι κάνει ο άνδρας με το άγριο, μόνοι τους σε ένα νησί; {Παρελκόμενη ερώτηση: από ποιόν ακριβώς απογοητεύτηκε ο άνδρας και αντίδρασε έτσι, εεε;]
2. Ο σοφός έχει κι άλλες πρωτότυπες συμβουλές; ["Ζήσε τη στιγμή" ας πούμε!]
3. Πού και πώς γνώρισε η γυναίκα τέτοιον άνδρα από άλλο νησί; Κάνει συχνά κρουαζιέρες γυμνή;
4. Στο νησί της γυναίκας είναι ικανοποιημένοι που έχουν βαρκάρη "ματάκια";
5. Ο άγριος αν την έβλεπε με ρούχα δεν θα τη βίαζε; [Αυτό δεν ενοχλούσε τον Καλογήρου!]
Συμφωνώ με τη La Koumbara και προβληματίζομαι εξ ίσου με τον aerosol.
Φιλάκια, να περνάτε καλά.
Καλώς σας ξαναβρίσκω, αγαπητοί μου φίλοι!
Να σας δώσω πρώτα τη λύση:
Η γυναίκα αντιπροσωπεύει το συναίσθημα.
Ο άντρας το ενδιαφέρον μας για το τι σκέφτεται ο κόσμος για μας.
Ο βαρκάρης το ενδιαφέρον ή την ανάγκη μας για απόκτηση χρημάτων.
Ο σοφός είναι η φωνή της λογικής.
Ο άγριος αντιπροσωπεύει τα ένστικτα (του σεξουαλικού μη εξαιρουμένου, βεβαίως-βεβαίως).
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι ουσιαστικά μιλάμε για ένα εσωτερικό συμβάν, με άλλα λόγια, για το τι συμβαίνει μέσα μας όταν πρέπει να πάρουμε μια απόφαση.
@Μένια
Το ίδιο απάντησε και μια φίλη στο αγγλικό τμήμα του blog. Είναι εύκολο να κατηγορήσεις τη γυναίκα, τώρα που το σκέφτομαι, γιατί αυτή παίρνει τις αποφάσεις και πληρώνει το τίμημα - έτσι δεν γίνεται με τα συναισθήματα άλλωστε; Πάντοτε εκεί πληγωνόμαστε...
Αλλά, αν απαντήσεις ότι φταίει η γυναίκα, σημαίνει - υποτίθεται - ότι πιάνεις χαμηλό σκορ.
@La koumbara
Εσύ, αμέσως, να ανατρέψεις το τεστ! Αναρχικό στοιχείο... :D
@aerosol
Σταμάτα να βλέπεις παλιές ελληνικές ταινίες, καλέ μου φίλε (σε ποια, αλήθεια, ο Καλογήρου βίασε γυναίκα; Δεν το θυμάμαι! Μισοέκλεινε και το αριστερό μάτι, όπως συνήθιζε, κατά τη διάρκεια του βιασμού; - κοίτα να δεις απορίες τώρα)!
@Χουλκ
Μην αντιγράφεις, Γιαδικιάρογλου!
Πολλά φιλάκια και σ' εσάς. Περάσαμε πολύ ωραία.
δεν είναι θέμα εύκολου, είναι θέμα λογικής η απάντησή μου για το λόγο ακριβώς που είπες. Πάλι γαμωτό χαμηλή βαθμολογία? Και τι γίνεται τώρα γιατρέ μου?
"Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι ουσιαστικά μιλάμε για ένα εσωτερικό συμβάν, με άλλα λόγια, για το τι συμβαίνει μέσα μας όταν πρέπει να πάρουμε μια απόφαση."
Αυτό που αντιλαμβάνομαι από την ιστοριούλα, είναι πως στις αποφάσεις μας, επικρατεί το συναίσθημα και τα ένστικτα, ενώ η λογική πάει περίπατο. Γιατί ποιά ήταν η συνεισφορά της λογικής, του σοφού στην περίπτωσή μας: "κάνε ότι σου προστάζει η καρδιά σου", τα φόρτωσε στο συναίσθημα δηλαδή(εκτός κι αν συμβολίζει κάτι άλλο αυτό το όργανο).
Άλογα όντα καταντήσαμε. :(
Liberάκι μου έλειψες πολύ, αλήθεια σου λέω!!!
Δεν ξέρω τι άλλο συμβολίζει το όργανο της λογικής, αλλά μάλλον δεν είμαστε καλοί οργανοπαίχτες, τουλάχιστον αυτό διατείνεται η ιστοριούλα.
@Mένια
Τίποτα δεν γίνεται, γιατρέ μου, ψυχραιμία! Αυτά τα τεστάκια είναι για να περνάει η ώρα, δεν σημαίνουν τίποτα σπουδαίο, μη μασάς!!!
πέρασα να πω μια καλημέρα - ωραία τα νέα σας ρούχα... λοιπόν, την καλημέρα μου... ελπίζω να είστε καλά...
aufheber
Ευχαριστούμε πολύ για την ωραία καλημέρα, αγαπητέ μας aufheber. Είμαστε καλά, ελπίζουμε και για σας το ίδιο. Πολλές ευχές φίλε μου.
αααα μεγιές μεγιές (έτσι γράφεται??) :)))
Μιλ μερσί, ντάρλινγκ. Και τι πειράζει πώς γράφεται ("με γειες" μάλλον, από το "με υγείες"), η ουσία μετράει!
Καλώς σε ξαναβρίσκω Cleareaching.
Δροσερό το νέο look, μόνο που σκοτείνιασε κάπως το όμορφο δεντράκι του λογοτύπου σου.
Η ιστοριούλα/τεστ ήταν λίγο ασυνεπής με αυτά που επιθυμούσε να δείξει (και ο libero έχει δίκιο), αλλά έτσι είναι τα παιχνίδια.
Ο Καλογήρου είχε μακρά παράδοση βιασμού -σε αντίθεση με την γλυκύτατη προσωπικότητά του. Πρόχειρα θυμάμαι τη Λάσκαρη, μα ήταν μια από τις πολλές.
Καλώς μας ξανάρθες, φίλτατο ψεκαστήρι! Ευχαριστώ για το σχόλιο της νέας στολής του μπλογκ, το δεντράκι-νεράιδα σκοτείνιασε για λόγους συνέπειας με το υπόλοιπο κοστούμι.
Έχεις δίκιο για τον Καλογήρου, μετά θυμήθηκα κι εγώ μια ταινία με τη Βουγιουκλάκη και αυτή με τη Λάσκαρη που αναφέρεις, αλλά είναι το καταραμένο το αλτσχάιμερ που χτυπά εκεί που δεν το περιμένω ώρες-ώρες!
εγώ νομίζω ότι φταίει ο άγριος. Αν δεν υπήρχε ο άγριος, η γυναίκα θα έφτανε στο νησί με το όποιο τίμημα (γύμνια)και θα έβρισκε τον άντρα. Θα του εξηγούσε γιατί είναι γυμνή. Αλλά το ότι την είδε ο άντρας με τον άγριο, είναι κάτι που παραποιεί την πραγματικότητα και τον σκοπό της γυναίκας. Αρα για τη μη αίσια κατάληξη της ιστορίας, φταίει ... ο άγριος!
Καλημέρα σε όλη την παρέα .
Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση .
Λειτουργεί καλύτερα όταν η ιστορία περιγράφεται, το δυνατόν ουδέτερα, για να μην επηρεάσει τα αποτελέσματα.
Ας πούμε :
Μια γυναίκα που βρίσκεται στην μια όχθη ενός ποταμού θέλει να πάει στην άλλη όχθη που βρίσκεται ο άνδρας της . Τρέχει κατά μήκος της όχθης ,
τα νερά είναι ορμητικά και δεν μπορεί να κολυμπήσει. Βρίσκει το βαρκάρη τον παρακαλεί να την περάσει απέναντι. Ο βαρκάρης της λέει ότι, για να
τη μεταφέρει, πρέπει εκείνη να βγάλει όλα τα ρούχα της και να μπει στη βάρκα γυμνή, υποσχόμενος ότι δεν θα την πειράξει. Η γυναίκα του λέει :
“είσαι πρόστυχος “ και φεύγει. Στη συνέχεια και ψάχνοντας για λύση συναντά ένα γέρο σε ένα καλύβι με τις ενδείξεις αυτού που λέμε “σοφός” .
Του λέει το πρόβλημά της και του ζητά να τη βοηθήσει . Αυτός σκέπτεται λίγο και μετά της απαντά : “Δικό σου το πρόβλημα ,… εσύ θα αποφασίσεις … “ . Η γυναίκα φεύγει , ανησυχεί γιατί η μέρα περνά και αποφασίζει να πάει στο βαρκάρη ο οποίος την μεταφέρει χωρίς να την πειράξει. Στην άλλη όχθη ντύνεται και τρέχει προς το μέρος που είναι ο άντρας της ,όμως μέσα από το δάσος ξεπετάγεται ένας άγριος που την πιάνει και τη βιάζει. Τελικά φτάνει στον άνδρα της ψυχολογικά και σωματικά εξαντλημένη. Του λέει τι της έχει συμβεί. Αυτός σκέπτεται λίγο και της απαντά αφού τη χαστουκίσει: “είσαι πρόστυχη “.
Τώρα καλούμαστε να βάλουμε σε σειρά αθωότητας τα πρόσωπα. Δηλαδή αυτός που φταίει λιγότερο πρώτος και τελευταίος ο πιο ένοχος.
( δύο πρόσωπα μπορούν να είναι στην ίδια θέση).
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση. Απλά μας αποκαλύπτει την ιεραρχία κάποιων αξιών στη ζωή μας.
Το κλειδί(το οποίο πρέπει να δίνουμε αφού αφήσουμε λίγο χρόνο για σκέψη) είναι ότι :
Η ΓΥΝΑΙΚΑ αντιπροσωπεύει ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
Ο ΒΑΡΚΑΡΗΣ... ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
Ο ΣΟΦΟΣ ... ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
Ο ΠΡΟΤΟΓΟΝΟΣ... ΤΟ ΣΕΞ
Ο ΑΝΔΡΑΣ ... ΤΟΝ ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΣΜΟ
Αν για παράδειγμα τους έχω στη σειρά Γυναίκα Σοφός Πρωτόγονος Βαρκάρης Άνδρας, για μένα πρώτα έρχεται το συναίσθημα ,μετά η λογική κ.λπ.
Ευχαριστώ Ευάγγελος
Δημοσίευση σχολίου